Συμβουλευτικη Εγκυμοσυνης

Κολύμπι στην εγκυμοσύνη

  • Κολύμπι στην εγκυμοσύνη

Το κολύμπι στην εγκυμοσύνη επιτρέπεται και το προτείνω ανεπιφύλακτα. Είναι η καλύτερη άσκηση για την έγκυο γυναίκα. Μεταξύ άλλων χαρίζει ευεξία και καλή διάθεση.  

Η άνωση του νερού βοηθάει την μέση και τις αρθρώσεις. Ακόμη  κάνει την άσκηση πιο ήπια και φιλική για την έγκυο.

Δεν υπάρχει κανένας λόγος να φοβάται κανείς το νερό της πισίνας. Οι περισσότερες πισίνες απολυμαίνονται με χλώριο ή όζον. Άλλες απολυμαίνονται με υπεριώδεις ακτινες, -που είναι επίσης ασφαλείς στην εγκυμοσύνη.

Πολλές πισίνες έχουν ειδικά μαθήματα για εγκύους.  Και συχνά έχουν μαθήματα και για μητέρες με τα μωρά τους μαζί. Εάν σας αρέσει η κολύμβηση, πηγαίνετε άφοβα.

Επίσης, το μπάνιο στην θάλασσα είναι ασφαλές.

Όταν λέω «μπάνιο στην θάλασσα» εννοώ:

Ότι μπαίνετε για 20 περίπου λεπτά στην θάλασσα για να δροσιστείτε και να φτιάξει η διάθεση σας. Ή περπατάτε στην ακροθαλασσιά, όσο θέλετε,  με καπέλο και αντηλιακό.

Παρακαλώ να προσέξετε τα εξής:

  • Η παραλία να μην είναι απομονωμένη και απόμακρη, χωρίς εύκολη πρόσβαση σε ιατρική βοήθεια.
  • Να μην πάτε για μπάνιο μόνη σας και να μην ξανοιχτείτε στη θάλασσα.
  • Τα νερά να είναι καθαρά.
  • Να μην κάνετε ηλιοθεραπεία και να φοράτε πάντα αντηλιακό (ώστε να μην υπάρχει κίνδυνος εγκαυμάτων ή ηλίασης).
  • Να πίνετε άφθονο νερό ή/και χυμούς και η τροφή σας να είναι ελαφριά.

Το υποβρύχιο ψάρεμα, οι καταδύσεις, το θαλάσσιο σκι και τα μακροβούτια απαγορεύονται στην εγκυμοσύνη.