Συμβουλευτικη Εγκυμοσυνης

Γυμναστική στην εγκυμοσύνη

  • Γυμναστικη στην εγκυμοσυνη

Μπορείτε άνετα να κάνετε γυμναστική στην εγκυμοσύνη. Η εγκυμοσύνη δεν είναι ασθένεια. Δεν χρειάζεται δηλαδή να είστε ξαπλωμένη ή να ξεκουράζεστε συνέχεια. Το τι είδος ασκήσεις θα κάνετε, εξαρτάται από την όλη φυσική σας κατάσταση.

Εάν δηλαδή, έχετε συνηθίσει να κάνετε γυμναστική, τότε άνετα μπορείτε να συνεχίσετε και κατά τη διάρκεια της εγκυμοσύνης. Αρκεί να μην εξαντλείστε!

Οι ασκήσεις πρέπει να είναι ήπιες και να μην ενέχουν κίνδυνο τραυματισμού. Κυρίως πρέπει να είναι ασκήσεις που έχει συνηθίσει το σώμα σας.

Σας συστήνω να είστε δραστήρια και να περπατάτε όσο μπορείτε. Το κολύμπι είναι εξαίρετη άσκηση και θεωρείται ιδεώδες για εγκύους. Πολλές πισίνες έχουν τμήματα για εγκύους. Η γιόγκα για εγκύους μπορεί να σας δώσει σωματική και ψυχική ευεξία. Τα  τμήματα Pilates για εγκύους μπορούν να σας βοηθήσουν σε μυοσκελετικές ενοχλήσεις της πλάτης και της μέσης.

Δεν παθαίνετε τίποτε εάν κάνετε γυμναστική. Ούτε το μωρό παθαίνει τίποτε εάν ασκείστε. Δεν πρόκειται να αποβάλλετε. Ούτε να σπάσουν τα νερά. Ούτε να γεννήσετε πρόωρα.

Η εγκυμοσύνη δεν είναι η κατάλληλη περίοδος για να αρχίσετε έντονη εξαντλητική άσκηση. Δεν θέλουμε να πάθετε κάτι ή να τραυματιστείτε. Δεν πρέπει δηλαδή, εάν δεν είστε γυμνασμένη, να αρχίσετε να καταπονείτε το σώμα σας.

Επικίνδυνα σπορ όπως σκι, ιππασία, snowboard, πολεμικές τέχνες, ενόργανη γυμναστική, scuba diving /καταδύσεις κ.α απαγορεύονται.